درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت جدید,قیمت درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت مدل رپینگ گردو مدرن

  • بازدید: 6089 نفر

درب ضد سرقت مدل رپینگ گردو مدرن یکی از شیک ترین محصولات بازار ایران می باشد. برای ثبت سفارش خرید با درب امن تماس بگیرید.

 

مشخصات درب ضد سرقت مدل رپینگ گردو مدرن:

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت مدل رپینگ گردو با ضخامت 1.5میلی متر،با کفی  18.

ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب کاله 5 کلید اصل میباشد.

عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 3عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب ازرویه چوب گردو آمریکایی
چوب گردو ریزبافت بوده و الیاف صاف و مستقیمی دارد. بافت آن تا حدودی زبر و خشن است و گره ها یا سایر بی نظمی های ساختاری به طور تصادفی در بافت چوب گردو پراکنده اند.

در اینجا، چین خوردگی هایی در چوب گردو مشاهده می شود. هر ساله یک حلقه سالیانه جدید، در فضای موجود تشکیل شده و چین خوردگی ها در قسمتهای تحت فشار چوب گردو ایجاد می شوند.

نقش های بروسن در بافت چوب گردو، مانند یک الگوی مدور و سفت به نظر می رسند. چوب گردو دارای الگوی بافتی منحصر به فردی است. این الگو در حالت بینابینی الگوی بافتی متمایز بلوط و الگوی بافتی یکنواخت افرا قرار دارد.


 

ویژگیهای روکش گردو:

  • باثبات و سخت است.
  • محکم و بادوام بوده و در عین حال، چوب سنگینی نیست.
  • متراکم است و در برابر ضربه، مقاومت خوبی نشان می دهد.
  • کار با چوب گردو آسان بوده و تراشکاری و کنده کاری آن به راحتی انجام می شود.
  • میخ و چسب را به خوبی می­پذیرد.
  • کیفیت های خمش خوبی را از خود نشان می دهد.
  • پرداخت پذیر است.
  • ریزبافت بوده و الیاف کاملا یکدستی دارد.
  • در برابر پوسیدگی مقاوم است.
  • رنگ های منحصر به فردی و زیبایی دارد.
  • ویژگی های خاص بافت چوب گردو، آن را به گزینه مطلوبی برای بسیاری شرکت های تولید درب ضد سرقت و درب ساختمان تبدیل می کند.

بخش های مهم درب ضد سرقت رپینگ گردو

1 . جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت :

توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم  درب ضد سرقت رپینگ گردو می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب درب ضد سرقت با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت  باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.

2. ابزار و یراق درب ضد سرقت:

: قفل استفاده شده  از شرکت کاله ترکیه  که از بهترین قفل های جهان است و دستگیره ها از جنس استیل  و جنس قفل شب بند و همچنین چشمی درب ضد سرقت نیز توکه از جنس با کیفیت میباشد.

3. لولاهای درب ضد سرقت :

لنگه درب ضد سرقت ترک به دلیل وزن بالایی که دارد باید بر روی بیش از دو لولا قرار گیرد.

4. جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل:

جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل باید با مکانی که درب در آنجا نصب می شود همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر مکان مورد نظر شما آفتاب رو یا آب خور می باشد استفاده از رویه ام دی اف گزینه مناسبی برای شما نمی باشد زیرا مقاوت کمی در برابر آفتاب و آب دارد. برای همچین مکان هایی می توانید از جنس مقاو پی وی سی بهره ببرید.

5. ورق سر تا سری :

میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید.

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهگردو
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله ترک
وزن85 kg


برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت قهوه ای، درب ورودی ویلایی 

تماس بگیرید