درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت جدید,قیمت درب ضد سرقت,خرید درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت

درب مدل کلاسیک گردو - ضد سرقت

  • بازدید: 2369 نفر

درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو قیمت : 5600000 تومان

مشخصات درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو:

درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند. ابعاد درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده . ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به حداقل رسانده. قفل درب ضد سرقت کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده. جنس رویه درب از نوع روکش چوب گردو میباشد.

از ویژگی چوب گردو می توان به نقوش زیبا و گره های زیبایی که دارد اشاره کرد.
برش هایی که در زاویه این گره ها زده می شود باعث خطوط و نقوش زیبا خواهد شد. این نقوش در کارهای هنری بسیار کاربرد دارد.
یکی دیگر از ویژگی های چوب گردو، سختی متوسط آن است. خراط ها به این دلیل به چوب گردو علاقمند هستند. چون ویژگی چوب گردو این است که به آسانی نیز زیر دستگاه می رود و کار کردن با آن راحت است.
در ضمن از ویژگی چوب گردو این است که هنگام برش و کار با آن، بوی خوشایندی پخش می شود.دوام و پایداری چوب گردو را از مقاومت آن در برابر ضربه می توان سنجید.
قابلیت جلا خوردن و پرداخت آن، از ویژگی چوب گردو می باشد. این خصوصیت به درخشش بالای چوب کمک می کند.
پوست درخت گردو، بسیار روشن است. عده ای هم این تفاوت رنگ طبیعی را که از روشن به تیره می باشد، دوست دارند.
از ویژگی چوب گردو، این است که هر چه زمان می گذرد، چوب روشن تر می شود. چوب گردودر برابر اشعه UV مقاوم نیست و با وجود پوشش روشن تر می شود.


درب ضد سرقت مدل کلاسیک گرد از رویه چوب گردو بر روی ام دی اف تخت استفاده شده. پشت و روی آن یک طرح و نقش دارد.

 

اجزای درب ضد سرقت کلاسیک گردو

روزنه و یا چشمی ها یک لنز های کوچکی هستند که در درب  ضد سرقت مدل کلاسیک گردو قرار داده می شوند تا افراد بتوانند پشت درب را مشاهده کنند. در درب های ضد سرقت ساختمانی که این گونه درب ها معمولا در فضای بیرونی قرار می گیرند برای اینکه امنیت درب افزایش یابد چشمی ها و نیز در کوب را به روی درب قرار نمی دهند.
الارام ها یک سری هشدار برای کاربران درب های ضد سرقت می باشند که مواردی که به امنیت درب های ضد سرقت آسیب وارد خواهند کرد را عنوان می کنند. از جمله ی این الارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه ی فشار و یا جا به جایی به روی درب و … اشاره کرد.
یکی از مهم ترین اجزایی که در درب های ضد سرقت و یا سایر درب ها به کار برده می شود قفل درب می باشد. اگر قفلی که در درب ها استفاده می شود فاقد کیفیت و ایمنی کافی باشد به راحتی توسط سارقان باز و یا حتی شکسته می شود و راه ورود به ساختمان و یا منزل را برای سارقان فراهم می کند. قفل های درب های ضد سرقت یا به صورت مکانیکی هستند و دارای یک کلید می باشند و یا به صورت الکترونیکی هستند و فاقد کلید هستند. قفل  های اکترونیکی معمولا امنیتی فرا تر از قفل های مکانیکی دارند و نیز قیمت بالا تری را هم دارند.

متعلقات درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو

اجزا و متعلقات درب ضد سرقت کلاسیک گردو متشکل از سه عنصر اصلی است که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که درب ضد سرقت دارای اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا یونولیت داخل ، رویه های خاص محیط های اسیدی و.. چشمی های دیجیتالی یا معمولی ، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر ، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … نیز می توان نام برد .

استراکچر

< یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.
قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل می شود.

رویه

رویه درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو روکش گردو میباشد که قبلا به آن اشاره شد.

قفل درب

قفل درب ضد سرقت

یراق آلات مورد استفاده در دربهای ضد سرقت اعم از قفل، دستگیره، توپی، قفل پستچی و … از اهمیت به سزایی در درب ضد سرقت بهره می برند اکثر دربهای ضد سرقت از دو نوع قفل های کالی یا کاله ترکیه استفاده می کنند و همه ی دربهای ضد سرقت چشمی نیز دارند. دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و در رنگ های طلایی یا نقره ای هستند. 

قلب و مغز یک درب ضد سرقت قفل آن است، وقتی که قفل ها نباشند ضد سرقت بودن دیگر معنایی ندارد. قفل های متعدد و زیادی بر روی درب نصب می شوند که هرکدام از آنها کاربردی خاص دارد. مثلاً قفل های زبانه دار که امروزه حرف اول را در سیستم های امنیتی درب ها میزند و تعداد زبانه ها هر چه قدر که بیشتر باشد امنیت آن بالاتر است باز کردن آن توسط دزد هم سخت تر می شود، به همین خاطر توصیه می کنیم که هنگام خرید درب ضد سرقت حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.قفل درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو کاله ترک 5 کلید میباشد.

دستگیره درب ضد سرقت

درب یکی از ملزوماتی است که اگر نباشد نمی توان درب را باز و بسته کرد صرفاً بعنوان یک دستگیره عمل می کردند اما امروزه شاهد این هستیم که تولید کنندگان زیادی اقدام به طراحی دستگیره های خاص و با شکل و شمایل هایی متفاوت کرده اند، مثلاً دستگیره های استیل ضد زنگ به شکل های بسیار زیبایی در بازار عرضه می گردند که متناسب با هر سلیقه ای نیز می باشد. قیمت دستگیره لوکس درب بر حسب متریال به کار رفته و نوع دستگیره بسیار متفاوت خواهد بود. دستگیره درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو استیل لوکس میباشد.

چهار چوب

چهارچوب یا استراکچر مهمترین بخش امنیتی درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو میباشد.بهترین چهارچوب آن است که از جنس آهن يا فولاد و قبل از مصرف رنگ شده باشد، اندازه سایز پشت تا پشت چهارچوب110*210 سانتي متر يا 115*215 سانتي متر مي باشد. چهارچوب درب ضد سرقت از ورق استینلس استیل به ضخامت 1.5 میلی متر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ ساخته می شود

لولا و یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب

لولای درب ضد سرقت نقش بسیار مهمی را دارد وقتی که سارق قصد دستبرد را داشته باشد با درب ضد سرقت مواجه شود حتماً بی خیال می شود چون واقعاً هیچ راهی برای باز کردن آن وجود ندارد، اما یک راه حل در این میان وجود دارد و باقی می ماند و آن هم لولا درب است اگر لولای درب ضعیف باشد و به درستی نصب نشده باشد و از مواد درجه سه و نامرغوب ساخته شده باشد میتوان از طریق آن درب را باز کرد لولای استفاده شده در این درب بلبرینگی قابل روغن کاری میباشد.

درکوب درب ضد سرقت

درکوب از لحاظ زیبایی  بسیار مهم است ، معمولاً درکوب و چشمی در کنار یکدیگر نصب می شوند .

چشمی درب درب ضد سرقت

یکی از مهمترین یراق آلاتی که در درب ضد سرقت وجود دارد قفل شب بند  برای شب ها و هنگام خواب تعبیه شده و دارای یک زنجیر می باشد و فقط کافیست که شما چفت آن را فشار دهید تا قفل شود و هیچکس نمی تواند به داخل وارد شود حتی اگر کلید هم داشته باشد. مثلاً چشمی درب زمانی که شخصی در می زند شما می توانید ابتدا از طریق چشمی وارسی کنید که چه شخصی پشت درب است و در صورت وجود نداشتن مشکل درب را برای وی باز کنید.

بتن و فوم پلی اورتان درب ضد سرقت مدل کلاسیک گردو

بتن و فوم پلی اورتان سبب می شود که درب در برابر ضربات از خود استحکام بالایی نشان دهد. فوم پلی اورتان باعث می شود که یک لایه عایق در داخل درب ضد سرقت ایجاد شود و سر، صدا، آلودگی صوتی و همچنین هوای سرد و گرم نمی تواند به داخل خانه نفوذ کند و از همه مهمتر اینکه حشرات موذی هم راهی برای ورود به داخل منزل با وجود درب ضد سرقت ندارند و دیگر نیازی به درزگیری بوسیله نوارهای درزگیر نیست چون درب های ضد سرقت طوری طراحی و تولید شده اند که بی نیاز از لوازم و تجهیزات جانبی باشند.

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهگردو
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله 5 کلید
وزن85 kg

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 


 

تماس بگیرید