درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل راشا لولکس یک و نیم لنگه,درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه,درب ضد سرقت دو لنگه

درب مدل ونوس لوکس یک و نیم لنگه - ضد سرقت

  • بازدید: 7917 نفر

درب ضد سرقت مدل ونوس لوکس یک و نیم لنگه. دربی با کیفیت بالا و قیمت مناسب. برای ثبت سفارش خرید با درب امن تماس بگیرید.

علاوه بر اینکه درب ضد سرقت برای ورودی واحد های آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه  برای درب ورودی آپارتمان و درب ورودی ساختمان های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرید.

درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه با توجه به اینکه عرض زیادتری پیدا می کنند باید توجه بیشتری برای امینت این نوع درب ها اختصاص داده شود. هر چه عرض درب ضد سرقت یک و نیم لنگه از 120 سانتی متر بزرگتر می شود امنیت درب ضد سرقت بخصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند. استفاده از ورق های فلزی با ضخامت بالا در درب ضد سرقت از هر گونه فشار و ضربه به درب ضد سرقت جلوگیری می کند.

مشخصات درب ضد سرقت مدل ونوس لوکس یک و نیم لنگه:

راه هایی وجود دارد که متناسب با ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه آن را مقاوم تر می کنیم. از راههای مختلف می توان به استفاده از پیم های پشت لولا در دو طرف لنگه درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نام برد که مقاومت لولای درب را بالاتر ببرد. از طرفی دیگر در درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نمی توان از قفل های ۱۴ زبانه استفاده کرد ولی می توان بر روی نیم لنگه از قفل های ۴ لول در بالا و پایین آن استفاده کنیم تا مقاومت درب ضد سرقت ۱٫۵ لنگه همچون درب های تک لنگه شود وتمام درب های ضد سرقت طبق مشخصات فنی درب های ضد سرقت ساخته می شوند. 

در جلوی درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه بهتر از از سنگ آستانه به جای فلز استفاده شود تا مقاومت زیر درب در برابر ضربات دیلم افزایش پیدا کند. ولی به طور کلی بهتر از از این نوع درب های استفاده نشود و از یک درب ضد سرقت تک لنگه با هر عرض بالای ۱۲۰ سانتی متر استفاده گردد. ساختار داخلی و اجزای درب ضد سرقت یک و نیم لنگه لنگه همانند سایر درب های ضد سرقت راسان درب با فلز و MDF تولید می شود و هیچ تفاوتی در ساختار درب وجود ندارد. برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت یک و نیم لنگه یا درب ضد سرقت دو لنگه، ابعاد درب حتما باید بصورت سفارشی ساخته شود تا کمترین تخریب وجود داشته باشد. 

 

خصوصیات درب ضد سرقت ونوس یک و لنگه تولیدی درب امن

  •  جنس رویه درب ضد سرقت ونوس یک ونیم لنگه از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترک میباشد.
  •  طرح رویه و رنگ رویه به دلخواه مشتری طراحی و تولید می شود.
  • یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه  ترک و با ضمانت نامه است.
  • چهارچوب با کفی 14 یا18
  • دارای دو قفل مجزا 
  • داخل درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه ورق سرتاسری به کار رفته است.
  • دارای عایق حرارتی و صوتی
  • قابلیت نصب دورکوب
  • قابلیت ساخت در ابعاد دلخواه مشتری ( ساخت سفارشی درب ضد سرقت دو لنگه)

 

مشخصات فنی محصول

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب140 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله 5 کلید ترک 
وزن85 kg

محصولات: درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، درب ضد سرقت لوکس، درب ورودی ویلایی

 

تماس بگیرید