درب ضد سرقت مدل آرشا نوین

درب ضد سرقت مدل آرشا نوین

  • بازدید: 7273 نفر

درب ضد سرقت مدل آرشا نوین قیمت : 7500000

 

درب ضد سرقت مدل آرشا نوین یکی از پرفروش ترین درب های موجود در بازار می باشد که با توجه به زیبایی و خاص بودن طرح اجرا شده بر روی این درب ضد سرقت، مورد توجه ساختمان سازان، انبوه سازان و نمایشگاه داران درب ضد سرقت قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که تمامی ویژگی های داخلی و اصلی درب های ضد سرقت اتحاد درب شامل، ورقه سرتاسری، پروفیل عرضی و لچکی بکار رفته در لنگه درب ، لولا ها و پین امنیتی به صورت یکسان بوده و تنها در رویه ظاهری درب ها (نمای درب) اختلاف وجود دارد که با توجه به سلیقه مشتری (وابسته به شرایط آب و هوایی و میزان لوکس و زیبایی)انتخاب و بر روی لنگه درب نصب می گردد.از دیگر ویژگیهای این درب رقابتی بودن بازار فروش آن به دلیل تولید توسط تقریبا همه تولید کنندگان است.

یکی از معروف ترین روکش چوب های طبیعی که کیفیت بالا و ساختار محکمی دارد، روکش چوب راش است. این درخت بیشتر در  محیط جنگل هایی با خاک کم عمق و آهکی سازگار می باشد.

سطح چوب راش به رنگ سفید است و قسمت درونی آن زرد روشن متمایل به قهواه ای می باشد. استفاده از کفپوش راش در اتاق نشیمن، در شب های سرد. می تواند گرما بخش فوق العاده ای برای فضای خانه باشد.

بنابراین  روکش چوب طبیعی راش  گزینه ایده آلی برای رویه درب های ساختمانی  محسوب می شود.


دیگر ویژگی های در ضد سرقت مدل آرشا نوین

مشخصات فنی
تولید کنندهادرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب105cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن68kg

 

برای خرید انواع درب ضد سرقت با شماره هاس درج شده در سایت درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای

 

تماس بگیرید