درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت جدید,قیمت درب ضد سرقت ,خرید درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو یک و نیم لنگه

درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو یک و نیم لنگه

  • بازدید: 3002 نفر

درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو یک و نیم لنگه قیمت : 14,800,000 تومان

درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو یک و نیم لنگه

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت لوکس رپینگ ترمو یک و نیم لنگه با ضخامت ۱.۵ میلی متر،با کفی  ۱۸ میباشد.

ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر . تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌.

قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میدهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است.

نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلیمتر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد. روکوب از جنس ترمو چهار چوب فلزی رو پوشانده مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان . جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده میشود لاکهای ماهگونی، تیک، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش میباشد.

این درب از زیباترین و شیک ترین درب های یک و نیم لنگه ضد سرقت موجود در بازار می باشد که در عین ظاهری شیک، امنیت را نیز برای شما فراهم می آورد. این درب ضد سرقت قابل استفاده به عنوان درب لابی و درب ورودی آپارتمان ها و منازل ویلایی می باشد. مهم ترین عامل در ایجاد امنیت در یک درب قفل آن می باشد. در این درب از بهترین برند قفل درب موجود در بازار یعنی قفل کاله ترک است شده است.

شیشه استفاده شده در این درب، شیشه سکوریت و بسیار مقاوم و نشکن می باشد.از مزایای استفاده از چوب ترموو یا ترمووود این است که وزن کم و سبک نسبت به متریال های مشابه و همتراز خود دارد. حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان را فراهم می کند. همچنین نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما  را فراهم می سایزد. در واقع باید گفت چوب ترمو همراه با نصب سریعتر و تمیزتر و توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسب به چوب های دیگر باعث شده است تا اکثر مردم به فکر استفاده از آن بیوفتند. تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب و انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی از دیگر عوامل انتخاب این متریال جذاب است.

عایق بی نظیر صدا و دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی، همچنین مقاومت در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد و مقاوم در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، و انواع قارچ و کپک باعث شده است تا این چوب نسبت به سایر چوب ها در اولویت مصرف قرار بگیرند.

 

سایر مشخصات درب ضد سرقت

 

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب140 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن120 kg

 

محصولات: درب ضد سرقت، درب لابی، درب ضد سرقت ترمووود، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، درب ورودی ویلایی

 

قیمت : 14,800,000 تومان

تماس بگیرید