رنگ فلز درب ضد سرقت,رنگ درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت

آیا میتوان درب ضد سرقت را رنگ آمیزی کرد؟

  • 30/05/1397 03:09:39 ب.ظ
  • 17803 نفر

امروزه درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان در رنگ های مختلفی تولید و در بازار موجود می باشند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و نوع دکوراسیون منزل درب متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. درادامه تعدادی از رنگ های پرفروش درب ورودی را به شما معرفی خواهیم نمود. همچنین شما را راهنمایی می کنیم تا با روش رنگ کردن درب ضد سرقت و سایر درب های چوبی در منزل آشنا شوید

درب ضد سرقت 

با توجه به ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود می توانید رنگ مورد نظر برای درب ورودی منزل را انتخاب کنید. در مورد تنالیته  بهتر است به رنگ در ورودی باقی واحدهای آپارتمان هم دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که نزدیک تر به واحد روبرویی و حتی باقی طبقه های ساختمان است. رنگ چهارچوب درب  سوخته معمولا به رنگ سیاه و از نوع رنگ الکترواستاتیک می باشد.

رنگ های متنوع فلز درب های ضد سرقت

رنگ های متنوع فلز درب های ضد سرقت دارای ساختار فلزی می باشند و نیازمند رنگ هایی می باشند که چندین خاصیت را برای درب های ضد سرقت به ارمغان بیاورند. زیبایی رنگ، جلوگیری از خوردگی فلز و هوازدگی از ویژگی هایی می باشد که باید فلز درب های ضد سرقت داشته باشند. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیکی یکی از بهترین روش های فیزیکی و الکتریسیته ای می باشد که برای رنگ آمیزی فلز استفاده می شود. در حقیقت هارمونی باید بین رنگ درب ضد سرقت و رنگ فلز وجود داشته باشد و در کنار این موضوع این رنگ فلز در دور لنگه دیده می شود. در حقیقت دربهایی که دور فلز می باشند رنگ فلز استاتیکی در دور لنگه درب ضد سرقت دیده میشود.
در کنار این موضوع رنگ فلز در صورت وجود روکوب چوبی ، از پشت درب دیده می شود. پس باید توجه خوبی در انتخاب رنگ فلز و چهارچوب درب ضد سرقت داشته باشیم. رنگ های پودری غالبا چکشی می باشند و به صورت نقاط خال خال نقش فلز دیده می شود. درب ضد سرقت فلزی از نوع دکورال و الکترواستاتیک می باشد.

درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده این نوع درب، یونولیت فشرده است. رنگ الکترو استاتیک آلمان، یراق آلات ترک، درکوب و دستگیره عثمانی، میله ای و هلالی نیز از دیگر ویژگی های این نوع درب ضد سرقت است. ابعاد درب یک لنگه ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتیمتر، درب یک و نیم لنگه ۱۵۰ در ۲۱۵ سانتیمتر و درب دو لنگه ۲۰۰ در ۲۱۵ سانتیمتر می باشد. 

درب ضد سرقت قهوه ای

یکی از محبوب ترین رنگ های درب ضد سرقت از گذشته تا کنون رنگ قهوه ای بوده است. این رنگ از درب با هر دکوراسیونی سازگار است و می توان به راحتی آن را تمیز نمود. این درب ها نسبت به سایر مدل ها با رنگ روشن نیاز به نگهداری و تمیز نمودن زیادی ندارند.

چگونه درب های چوبی و درب ضد سرقت را رنگ کنیم ؟

رنگ آمیزی درب ضد سرقت


رنگ کردن درب های ضد سرقت و یا چوبی اتاق ها و یا سرویس بهداشتی که قدیمی و از شکل افتاده شده اند اصلا کار سختی نیست و می توانید به راحتی و با چند ساعت وقت گذاشتن خودتان آنها را رنگ کنید .
برای رنگ زدن درب های چوبی :

  • ابتدا درب را از لولا جدا کنید و روی یک سطح صاف و یا پایه قرار بدهید
  •  دستگیره درب را از روی درب باز کنید و کناری بگذارید
  • روی درب را کاملا با سمباده پاک کنید تا یکنواخت و صاف شود
  • با پارچه تمیز مرطوب سطح درب را پاک کنید
  •  اگر می خواهید درب را با دو رنگ، رنگ بزنید باید در این مرحله قسمت های مربوط به هر رنگ را در ذهن تان مشخص کنید
  •  در ابتدا با رنگ اول کل درب را با قلمو رنگ بزنید . فقط ممکن است برای اینکه رنگ یکنواخت و یکدستی در نهایت داشته باشید لازم باشد ۲ تا ۳ بار عمل رنگ زدن را ادامه بدهید .
  •  در مرحله بعد تمامی قسمت هایی که می خواهید به همین رنگ بماند را باید با چسب های کاغذی کاملا و به دقت بپوشانید مثلا قسمت های داخلی درب .
  •   بعد با استفاده از رنگ دوم بقیه قسمت ها را رنگ کنید و بگذارید خشک شود
  •  بعد از خشک شدن کامل رنگ دوم چسب ها را بکنید و از یک درب چوبی زیبا که خودتان آن را بدون صرف هزینه اضافی رنگ کرده اید در دکوراسیون خانه تان لذت ببرید

رنگ درب های ضد سرقت

مانند طراحی, رنگ نیز همانقدر مهم است . بیشتر خانه ها دارای سه تا چهار رنگ پالت میباشند که در حال حاظر در محل قرار دارند. معمولا برای مطابقت با تلنگر یا درب غلطکی این گزینه ی استاندارد است . اگر مطمئن نیستید که از چه رنگی انتخاب کنید ,رنگ های مشکی و سفید ساده و کلاسیک مناسبند . در غیر این صورت اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید , قرمز آتشی و نارنجی XT رنگ هایی هستند که همیشه سرگرم کنده هستند.

محصولات: درب ضد سرقت ترمووود، درب استیل

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید