درب ضد سرقت ترك اصل,مشخصات فنی درب ضد سرقت ترکیه,اندازه های استاندارد درب های ضد سرقت ترک,قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

  • 13/06/1397 10:05:21 ق.ظ
  • 34308 نفر

یکی از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار که بسیار مورد پسند مشتریان می باشد، درب ضد سرقت ترک اصل است. البته تشخیص درب ترک از درب فرعی کار بسیار مشکلی است و باید با درب ها و مشخصات درب ترک اشنایی داشته باشید. در این روزها به دلیل افزایش قیمت ارز، ارزش این درب ها نیز افزایش یافته و دیگر مثل سابق فروش آن ها رونق ندارد.

درب ضد سرقت ترك اصل

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ايران می شود همانطور که می دانید از نظر کشور سازنده درب های ضد سرقت به سه نوع درب ضد سرقت ایرانی،درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت چینی تقسیم بندی می شوند.بی شک درب ضد سرقت ترک اصل  یکی از انواع درب های ضد سرقت که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلي می باشد و همین کیفیت باعث شده كه بيشتر  افراد از همین درب به عنوان گزینه اصلی انتخاب نمایند. درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت ترمووود ترک هم یکی از پرفروش ترین محصولات بازار می باشد.

ویژگی های درب ضد سرقت ترک اصل:

  • از نظر شکل ظاهری، فاصله بین سطح در ضد سرقت و لبه‌ی چهارچوب در درب‌ ضد سرقت ترک قابل توجه و مشهود است.
  • لولای در ضد ترک، از داخل کاملا قابل مشاهده است و نیز قابلیت باز شدن 180 درجه را دارا می باشد.
  • رویه به کار رفته در درب‌ ضد سرقت ترکیه‌ای معمولا MDF با روکش طبیعی چوب یا MDF با روکش pvc می‌باشد.
  • ابعاد چهارچوب درب‌ ضد سرقت ترک معمولا 115 در 215 سانتی متر و عرض مفید این درب ها 1 متر است. عرض مفید به عرض قابل استفاده برا عبور و مرور و انتقال وسایل گفته می شود.
  • ضخامت ورق درب‌ ضدسرقت ترک  بین 0/9 تا 1/4 میلی متر (معمولا 1 میلی متر) است.
  • ترکیه همواره به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان یراق آلات درب ضد سرقت نیز در بازار مطرح بوده است. پس می توان کیفیت یراق آلات استفاده شده را نیز به عنوان یک شاخص برای تشخیص اصالت درب ضد سرقت ساخت ترکیه در نظر گرفت.

مشخصات فنی درب ضد سرقت ترکیه :

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک دارای ۴ عدد لولا بوده و از قابلیت ریگلاژ نیز برخوردار می باشند. هم چنین بر روی آن ها یک عدد چشمی نصب گردیده و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شیب بندی نیز می باشند.
سیستم قفل این درب ها نیز به گونه ای بوده که با چرخاندن کلید به صورت همزمان ۸ عدد زبانه متحرک و ثابت از دو جهت مختلف وارد چارچوب می گردند.
این درب ها دارای ۸ عدد کلید کامپیوتری بوده و ۳ عدد از این کلیدها به عنوان کلید کارگری شناخته می شوند. کلیدهای کارگری همان گونه که اشاره کردیم، در حین عملیات ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته و ۵ کلید دیگر به عنوان کلیدهای اصلی استفاده می شوند.

مشخصات کلی درب ضد سرقت ترک:

چارچوب درب ضد سرقت ترک دارای ضخامت ۱۷ سانتی متر بوده و قطر ورق آن ها نیز ۱٫۴ میلی متر می باشد. هم چنین لنگه درب ضد سرقت در حدود ۹۰ میلی متر ضخامت داشته و پاشنه ی ان از جنس ورق استیل ضدزنگ می باشد. گفتنی است که ساختار داخلی درب ضد سرقت از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است.

اندازه های استاندارد درب ضد سرقت ترک:

  1.   درب ضد سرقت تک لنگه = ۱۱۰ * ۲۱۰ سانتی متر
  2.  درب ضد سرقت دو لنگه 180*217 سانتي متر.

در فروشگاه درب امن می توانید درب ها را در ابعاد دلخواه و سفارشی تهیه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل:

بازه قیمتی برای درب های ضد سرقت ترک موجود در بازار بسیار گستره است . با توجه به یراق آلات استفاده شده، ابعاد، نوع روکش، ضخامت متریال و بسیاری پارامتر های دیگر  قیمت ها ممکن است افزایش و یا کاهش داشته باشند.  جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت

1 . جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت :

توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب درب ضد سرقت با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت ترک اصل باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.

2. ابزار و یراق درب ضد سرقت:

ابزار و یراق درب ضد سرقت بسیار مهم است که باید به آنها دقت نمود : قفل استفاده شده باید از شرکت کاله ترکیه باشد که از بهترین قفل های جهان است و دستگیره ها از جنس استیل باشد و جنس قفل شب بند و همچنین چشمی درب ضد سرقت نیز توجه شود که از جنس با کیفیت باشد نه معمولی.

3. لولاهای درب ضد سرقت :

لنگه درب ضد سرقت ترک به دلیل وزن بالایی که دارد باید بر روی بیش از دو لولا قرار گیرد.

4. جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل:

جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل باید با مکانی که درب در آنجا نصب می شود همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر مکان مورد نظر شما آفتاب رو یا آب خور می باشد استفاده از رویه ام دی اف گزینه مناسبی برای شما نمی باشد زیرا مقاوت کمی در برابر آفتاب و آب دارد. برای همچین مکان هایی می توانید از جنس مقاو پی وی سی بهره ببرید.

5. ورق سر تا سری :

میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید