مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ترک,مشخصات درب ضد سرقت چینی,تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک,تفاوت درب ضد سرقت چینی و ترک

همه چیز در مورد درب ضد سرقت چینی

  • 25/06/1397 04:02:37 ب.ظ
  • 13263 نفر

درب ضد سرقت چینی یکی از ارزان ترین مدل های درب ساختمانی در بازار ایران می باشد. این دربها دارای کیفیت های متفاوتی هستند و باید در هنگام خرید دقت بسیاری داشته باشید. قیمت درب ضد سرقت چینی از سایر مدل های در ضد سرقت موجود در بازار ایران ارزان تر می باشد. 

مشخصات درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی

شایان ذکراست در حال حاضر دربهای ضدسرقت چینی  با برندهای مختلفی درایران عرضه می شود که هرکدام مشخصات فنی مختلفی دارند برای اینکه مصرف کنندگان عزیز بهترین تصمیم را در مورد خرید درب ضد سرقت مورد نظر خود داشته باشند لازم است به مواردی که کیفیت درب ضدسرقت راتعریف می کند توجه داشته باشند.

  1. قفل درب ضد سرقت
  2. سیلندر درب ضد سرقت
  3. ضخامت ورق و چارچوب
  4. باکس قفل دربهای ضدسرقت
  5. چفت شدن درب وچارچوب 
  6. دستگیره
  7. تعداد زبانه های فولادی

بهترین انتخاب بین درب های ضد سرقت چینی، ایرانی و ترک کدام است؟

خریداران بازار ایران معمولا به دلیل تنوع بالایی که در زمینه درب های ضد سرقت وجود دارد دچار تردید و سردر گمی می شوند. درب های وارداتی در ایران عموما از کشور های چین و ترکیه به صورت پک کامل و یا به صورت جزء به جزء وارد می شوند. درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری برگرفته از طرح های ترک می باشند که چهار چوب فلزی آن معمولا در ایران ساخته می شود و یراق آلات آن ها از کشور ترکیه وارد می شود زیرا دستگاه های سازنده آن معمولا بسیار گران قیمت بوده که وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر است. قیمت درب های ضد سرقت ایرانی  از درب های ضد سرقت چینی گران تر ولی از درب های ضد سرقت ترک (سور) ارزان تر می باشند. به طور کلی کیفیت بسیار پایین درب های ضد سرقت چینی ، قیمت بسیار بالای درب های ضد سرقت ترک(سور) ، تنوع بالای مدل و طرح و کیفیت بسیار قابل قبول و مطابقت با استاندارد های جهانی و قیمت بسیار مناسب درب های ضد سرقت ایرانی  باعث شده این درب ها طیف گسترده ای از مشتریان بازار ایران را به خود اختصاص دهند. از معروف ترین مدل های درب چینی، درب ضد سرقت فلزی می باشد.

تفاوت درب ضد سرقت ترك و چيني

تفاوت ظاهري

1- چهارچوب

چهارچوب دربهای ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد، در حالی که این اختلاف در دربهای ضد سرقت ترک بیشتر می باشد.

2- لولا

لولاهای دربهای ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملاً مشخص اما لولاهای دربهای ضد سرقت چینی مخفی است، نه از داخل و نه از بیرون قابل تشخیص نمی باشد.

3- رويه

رویه نهایی دربهای ضد سرقت چین یا فلز با رنگ کوره ای طرح چوب هستند یا اچ دي اف رنگ شده و در بعضی موارد درب ضد سرقت چینی فلزی با روکش پي وي سي نیز دیده می شود، اما رویه دربهای ضد سرقت ترک به دو دسته ام دي اف با روکش طبیعی چوب یا ام دي اف با روکش پي وي سي تقسیم می شوند.

4- قيمت

قیمت درب ضد سرقت چینی نسبت به قیمت درب ضد سرقت ترک پایین تر می باشد وزن این دربها نیز نسبت به نمونه مشابه ترک خود بسیار سبکتر هستند به طوری که می توان گفت وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کند.

5- نصب

دربهای ضد سرقت چین آسان و سریعتر نصب می شوند هر چند که نصب درب ضد سرقت ترک نیز بیشتر از يك یا دو ساعت زمان بر نخواهد بود.
درب های ضد سرقت چینی کاملا در کشور چین ساخته شده و به سایر کشورها صادر می شود، اما درب ضد سرقت ترک در ایران نیز مونتاژ می شود.
این تصور که دربهای ضد سرقت چینی نسبت به دربهای ضد سرقت ترک دارای کیفیت پایین تری هستند شاید تصوری اشتباه و نادرست باشد و با وجود اجناس بی کیفیت چینی در بازار ایران می توان به خریدار درب ضد سرقت حق داد که این تصور را داشته باشد که بیشتر درب های ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران فلز با رنگ کوره ای طرح چوب می باشد.

تفاوت كيفي

یکی از سوالاتی که خریداران درب ضد سرقت همیشه با آن رو به رو هستند این است که چه فرقی بین درب ضد سرقت ساخت ترکیه و چین وجود دارد و برخی گمان می کنند فرق آنها فقط در کیفیت آنها می باشد.
تولیدات چین در سطوح مختلف کیفی قرار دارند و اگر بخواهیم به طور تخصصی در مورد درب صحبت کنیم صادقانه باید گفت اکثر دربهای ضد سرقت چینی وارد شده به ایران حتی نسبت به پولی که خریدار پرداخت می کند از سطح کیفی خوبی بهره نبرده اند، بنابراین لزوماً نمی توان گفت کیفیت درب های ضد سرقت چینی از درب های ضد سرقت ترک پایین تر است .
درب های ضد سرقت چینی با روکش اچ دي اف معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نسبت به برخی از درب های ترکیه که در بازار ایران وجود دارد گرانتر هم هستند و طبیعتاً با توجه به تفاوت کیفیت درب های ضد سرقت ترک و چیني منطقی است که از نظر قیمتی هم بین این درب ها تفاوت وجود داشته باشد.

مشخصات درب ضد سرقت چینی :

درب ضد سرقت ارزان چینی

  •  ضخامت ورق روی دربها 0/8 میلیمتروضخامت ورق چهارچوب 1/4 الی 1/5 میلیمترمیباشد وضخامت آستانه استیل 1/5 میلیمتر.
  •  قطردرب ها 7سانتیمتروچهارچوب حدود 12/5 سانتیمترمی باشد.
  •  دربها دارای دوقابلمه وآستانه استیل 2 پله می باشد.
  •  دارای 4 لولای فولادی 5 پین تقویت شده وبه صورت مخفی بوده وبازشولولا حدود95 درجه است .
  •  دارای زنگ اخبارچشمی با کیفیت دید بالا می باشد.
  • درب ترک دردو نوع رنگ دکورال و  الکترواستاتیک در بازار موجود می باشند.
  •  دستگیره از جنس فولاد ضد برش وقسمت هندلینگ ازجنس استیل 304 جهت ثبات وعدم تغییررنگ.
  •  تعداد زبانه قفل مرکزی 11 الی 13 عدد به همراه شب بند می باشد.
  • ارای نواردرزگیر جهت جلوگیری از نفوذ گردوغباروعایق صوت وحرارت می باشد.
  •  چهارچوب دربها دارای ساپورت(L )شکل بوده که باعث تقویت مضاعف ایمنی چهارچوب پس از نصب میشود.
  •  سیلندر قفل درب چینی دارای 2 الی 3 عدد کلید کارگری به همراه پنج عدد کلید MASTER می باشد که به محض استفاده از کلیدهای مسترقفل تغییرمکانیسم داده وکلیدهای کارگری از کارمی افتدوقفل کتابی با کیفیت بالا می باشد.
  •  مواد پرکننده فضای داخلی دربها ازنوع هانی کامب دانه ریزبوده وبه عنوان عایق صدا وحرارت مورد استفاده واقع شده است .
  •   وزن تقریبی دربهاعرض105 حدود 55 کیلوگرم می باشد.
  •  زبانه قفل گاوصندوقی دربها ضخیم وتوپر واز جنس فولاد می باشد.
  • درب ضد سرقت چینی علاوه بر داشتن نایلون حبابداروکارتن ،دارای یک نایلون حفاظتی بر روی سطح درب فریم می باشد.
  •  ابعاد دربها درارتفاع 210 سانتیمتر بوده ودر عرض 100 ،110 ،105 ،117 می باشد.
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید