بهترین جنس درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت,برند های درب ضد سرقت,خرید درب ضد سرقت

راهنمایی جهت خرید بهترین درب ضد سرقت

  • 27/06/1397 05:49:16 ب.ظ
  • 33746 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

اگر به دنبال بهترین مارک و برند درب ضد سرقت ایرانی و یا سایر کشورها هستید به شما توصیه می کنیم از محصولات فروشگاه درب امن دیدن بفرمایید. در گذشته با توجه به فاکتورهای مختلف بهترین نوع درب ضد سرقت در بازار ایران، درب های ترک بودند ولی با گذشت زمان و تولید درب ها با کیفیت در داخل ایران، بسیاری از افراد تمایل بیشتری به خرید درب های ایران پیدا نموده اند. بهترین درب ضد سرقت ترک، درب برند سور ترکیه می باشد اما مشتریان ترجیح می دهند از انواع برندهای درب تولید ایران محصولات خود را تهیه نمایند، زیرا هم قیمت ارزان تری دارند و هم دارای کیفیت مطلوبی هستند.

درب امن بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه و تولید کننده درب ساختمانی در ایران می باشد. شما می توانید انواع درب ضد سرقت و درب داخلی را با قیمت مناسب و بدون واسطه با کیفیت بالا از درب امن تهیه نمایید.

بهترین جنس برای درب ضد سرقت ؛ فلز؟ چوب یا کامپوزیت؟

تابحال فکر کرده اید یک خانه مسکونی ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ امنیت؟ دسترسی محلی مناسب؟ زیبایی؟ قیمت منطقی؟ یا…
همه موارد ذکر شده می توانند دلایل شما را برای خرید یک واحد مسکونی در یک آپارتمان یا یک خانه ویلایی توجیه کنند؛ اما همانطور که هم شما و هم ما می دانیم دو عامل امنیت و زیبایی از اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار هستند. درب ضد سرقت لوکس از بهترین مدل های درب ورودی ساختمان می باشد.
شاید شما بتوانید دسترسی محلی نه چندان مطلوب یا قیمت کمی بیشتر از عرف ساختمان را نادیده بگیرید، اما مطمئنا نمی توانید از کنار زیبایی و بخصوص امنیت منزل خود به سادگی عبور کنید!

ما در دنیایی زندگی می کنیم که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید ما را خیلی زود به آنچه از راحتی در زندگی می خواهیم، می رسانند. امنیت همیشه مسئله بسیار مهمی برای محل سکونت بوده است؛ از امنیت در برابر سارقان گرفته تا استحکام ساختمان در برابر زلزله و…

درب های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما فراگیر شده و باعث شده توجه پیمانکاران زیادی را به خود جلب کند، نقش بسیار پر رنگی در فراهم کردن این امنیت و آسایش دارند. حال استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این درب‌ها نیز می تواند نقشی هرچند کوچک در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.
اما سوالی که شاید برای خیلی از شما وجود داشته باشد این است که از درب ضد سرقت چوبی استفاده کنیم یا فلزی؟ آیا استفاده از هر یک از این جنس‌ها در میزان امنیت درب‌ها نقش دارد یا خیر؟ بهترین جنس برای درب ضد سرقت چیست؟

تعدادی از محصولات با کیفیت تولید شده در درب امن

 

درب ضد سرقت طرح لوتوس

درب ضد سرقت طرح لوتوس

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل ونوس پلاس

درب ضد سرقت مدل ونوس پلاس

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل آبشار سفید

درب ضد سرقت مدل آبشار سفید

قیمت : تماس بگیرید

 سه قاب شطرنجی پی وی سی

سه قاب شطرنجی پی وی سی

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل لامینوکس

درب ضد سرقت مدل لامینوکس

قیمت : تماس بگیرید

قیمت درب ضد سرقت مدل کامیل سلزار

در ضد سرقت مدل کامیل سلزار

قیمت : تماس بگیرید

 

برای مشاهده تمام محصولات درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید

 

بد نیست چند تفاوت میان درب‌ های چوبی و فلزی را با یکدیگر بررسی کنیم:

همانطور که از نام درب ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌م ند می باشند. بد نیست بدانید که شما برای انتخاب رنگ مناسب برای این درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به برخی نکات همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آنها نیز توجه داشته باشید.
همواره بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمایند. گفتنی است امروزه برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.
نکته دیگری که درباره درب های فلزی باید بدانیم این است که در این درب‌ها، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید.

البته علی‌‍ رغم برخی مشکلات که در انتخاب رنگ مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی وجود دارد، نباید از این نکته نیز غافل شد که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت بیشتر درب های فلزی در مقایسه با سایر انواع درب ها شده است، امکان استفاده از چندین قفل در قسمت های مختلف آن می باشد؛ امری که در درب های چوبی امکان پذیر نیست! نکته جالب توجه دیگر در خصوص درب های فلزی این است که این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.
اگر هنوز هم بدلیل شاید زیبایی کمتر درب های فلزی نسبت به درب های چوبی مردد هستید، باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که با بهره گیری از فرفورژه می توانید طراحی و زیبایی بیشتری به  درب های ضد سرقت فلزی خود ببخشید.

بهترین برند درب ضد سرقت کدام است؟

بهترین نوع درب ضد سرقت

بهترین برند درب ضد سرقت ترک، درب سور مي باشد كه توسط کشور ترکیه ساخته مي شود كه بی شک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلي می باشد. بهترین درب درب ضد سرقت ایرانی را نیز می توانید از درب امن تهیه بفرمایید. درب های تولید درب امن دارای عایق صدا، رطوبت و حرارت، در برابر برش و فشار مقاوم، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله مستحکم و همچنين دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی متر و چهارچوب این درب های پیش ساخته از ورق به ضخامت 1.5 میلی متر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل می باشد و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت تولید شده در درب امن: 

  • این درب ها  دارای ضخامت چهارچوب کشویی به قطر 1.8 میلی متر که از 18 سانت به 24 سانت قابل تنظیم می باشد .
  • ضخامت لنگه درب 7 سانتی متر و قطر ورق 1.5 ميلي متر است.
  •  رویه درب از ورق ام دی اف به ضخامت 8 الي 10 میلی ‌متر بوده که روکش هاي پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد.
  • درب دارای 6 عدد پیم ثابت لولاست و سه عدد لولای فولادي قابل ریگلاژ.
  •  دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است و جنس پاشنه درب فلزی.
  •  روی چهارچوب با کاور مخصوص همرنگ درب پوشیده می شود.
  •  وزن درب های ضد سرقت بین 100 تا 140 کیلوگرم می باشد.
  • دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب.
  • ابعاد استاندارد درب 115×215 مي باشد كه پشت تا پشت چهارچوب 210*113 و بعد از نصب کاور پشت تا پشت چهارچوب 212*116 سانتی متر می شود.
  •  ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترك تك لنگه 110*210 سانتي متر، دو لنگه 180*217 سانتي متر.
  •  ساختار داخلی درب از ورق فولادي يكپارچه با پل های استحکام دهنده می باشد.
  •  استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار.
  • قفل سویچی و امنیتی هر کدام سه زبانه.
  •  سیستم مولتی سيستم که با چرخاندن کلید به طور همزمان، تعداد 14 زبانه ثابت و متحرک از سه جهت درب وارد چهارچوب می گردد.
  •  کلیه‌ یراق‌آلات مارک کاله و داف با 5 سال گارانتی می‌باشد.

نکته مهم: توصیه می شود در صورت امکان یک دست کلید این درب در خانه اقوام نزدیک یا در گاو صندوق محل کار گذاشته شود چون در صورت گم شدن یا جا گذاشتن کلید ها امکان باز کردن آن وجود ندارد.

چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ 

شايد مهمترين سؤالي كه براي خريد  درب ضد سرقت پيش ميايد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد وبا مراجعه خريد ار به فروشگاهها وشركت هاي توليد وفروش درب ضد سرقت انواع مختلف ان را ميبينيم واين سؤال براي خريدار پيش مي ايد كه كدام درب ضد سرقت بهتر و كدام بدتر است در حالي كه همه دربهاي موجود به اسم ضد سرقت به فروش ميرسدو براي راهنمايي مشتريان بايد به چند نكته اشاره كنيم و مشتريان را بر اساس بودجه خريد بهترين راهنمايي را بدهيم.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

۱ـمشترياني كه بودجه زیادی ندارند براي اين مشتريان عملا” خريد دربهاي ضد سرقت طرح ترك مقدور نيست بنا بر اين بايد از بين دربهاي فلزي بهترين ان را انتخاب نمايند دربهاي ضد سرقت فلزي چند مشخصه مهم دارند كه شامل ضخامت ورق لنگه درب ضخامت ورق چهار چوب سيستم قفل ونوع رنگ ميباشند .
ضخامت ورق چهار چوب بهتر است كه حداقل ۲۵/۱ ميليمتر وضخامت ورق لنگه درب ۷دهم ميليمتر باشد كه متاسفانه برخي فروشندگان به دروغ اين ضخامتها را بيان ميكنند كه ميتوان با كوليس ضخامت را كنترل نموده وهمچنين برخي فروشندگان ورق درب را معيار قرار مي دهند در صورتي كه برخي از توليدات بي كيفيت چيني با گذاشتن قطعات بتن در داخل لنگه درب سنگين شده و باعث اغفال مشتريان ميگردند در مورد سيستم قفل بهترين معيار سنجش ورق توپي يا سيلندر است كه ميتوان آن را از روي درب به راحتي باز نموده و چنانچه خيلي سبك باشد قطعا” بدون كيفيت است.
در مورد رنگ شدن دو نوع دكورال وچرمي وجود دارد كه البته رنگ چرمي ارزانتر بوده ولي مقاومت بالاتري در مقابل خط وخش ونور آفتاب دارد ولي دكورال زيباتر ميباشد .
ب-مشترياني كه مي خواهند هزينه بیشتری کنند اين نوع مشتريان ميتوانند دربهاي ضد سرقت طرح ترك خريداري نمايند نكات مهم در مورد دربهاي طرح ترك طرح ورق ام دي اف *سيستم قفل *چهار چوب و لنگه *لاستيك درز گير * نوع لنگه(دور آلمينيوم يا فلزي ) ميباشد مشتريان بايد توجه نمايند كه ورق مصرفي در چهار جوب ولنگه حتما” حداقل ۵/۱ ميليمتر باشد.
مورد مهم ديگر در دربهاي ضد سرقت طرح ترك نوع قفل است كه بهتر است از نوع كاله اورجينال باشد چون قفل هاي ديكر مانند داف يا مشابه قابل اعتماد نيستند .
نكته ديگر رويه ام دي اف درب ضد سرقت است كه ميتواند از نوع سي ان سي يا برجسته يا روكش پي وي سي باشد كه روكش پي وي سي پايين ترين قيمت را دارد مشتري با توجه به قيمت داده شده توسط فروشگاه بايد دقت نمايد كه چه نوع روكشي در فاكتور خريد قيد ميگردد .نوع لنگه درب ميتواند معمولي يا دور آلومينيوم باشد كه درب ضد سرقت دور آلومينيوم گران ترين نوع وزيباترين نوع درب ضد سرقت است .
مشتريان بايد توجه نمايند اكثر مواردي كه فروشندگان دربها را ضد سرقت ترك معرفي مي نمايد در واقع مونتاژ بوده ومشتري نبايد درب ضد سرقت ايراني را بعنوان تركيه خريداري نموده و رقم بالاتري پرداخت کند.

برند های درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دارای انواع و اقسام مختلفی است. علاوه بر این برند های درب ضد سرقت متفاوتی نیز در بازار وجود دارد. بنابراین خرید درب ضد سرقت و تشخیص اصل بودن آن تقریبا کار سختی است.
در این میان بسیاری معتقد هستند که درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت پایین و یا حتی بدون کیفیت هستند. که این طرز فکر تقریبا درست است زیرا درب ضد سرقت چینی با روکش hdf دارای کیفیت پایینی است  و حتی از درب ضد سرقت ایرانی نیز قیمت کمتری دارد.
در بین برند های درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت بالا و ثابت شده است. این درب ضد سرقت با دارا بودن اجزا مستحکم و با کیفیت مانند قفل، لولا، جنس بدنه و غیره  سهم زیادی از فروش درب ضد سرقت در بازار را به خود اختصاص داده است.
قیمت درب ضد سرقت از نوع ترک نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت بالاتر است ولی با این وجود مورد توجه بسیاری از افراد هستند. به گفته برخی از متخصصین در صنعت درب ضد سرقت، در میان انواع مختلف درب ضد سرقت ترک، برند های “tuna ahsap”، “AGT DOOR” و “efor” از بهترین کیفیت برخوردار هستند.
افزون بر درب ضد سرقت ترک و چینی، درب ضد سرقت ایرانی نیز وجود دارد. این نوع درب ضد سرقت غالبا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. زیرا این درب ضد سرقت، مونتاژ شده از درب ضد سرقت ترک است.

با مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت آشنا شوید.

 

جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید