درب ضد سرقت در کرج,درب ضد سرقت در البرز,تولید کننده درب ضدسرقت,درب ضد سرقت ارزان در کرج

بورس درب ضد سرقت در کرج

  • 22/09/1397 12:26:51 ب.ظ
  • 12707 نفر

خوشبختانه در سال های اخیر درب امن توانسته شعباتی در تمام شهرهای ایران راه اندازی نماید. شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت در کرج با ما تماس بگیرید. بهترین و باکیفیت ترین محصولات درب داخلی و درب ساختمانی تولید شده و عرضه شده در درب امن را بدون واسطه از طریق تماس با ما تهیه نمایید. انواع درب ضد سرقت چینی، ترک اصل و ایرانی. درب امن مکانی به عنوان بورس درب ضد سرقت در کرج می باشد. تمام مدل های درب در بازار در سایت فروشگاهی ما موجود می باشد. از محصولات ما دیدن بفرمایید. درب ضد سرقت لوکس از سری محصولات جدید در بورس درب ضد سرقت کرج می باشد.

خرید درب ضد سرقت در کرج

راهنمای خرید درب ضد سرقت در کرج، استان البرز. درب ضد سرقت چیست؟ تأمین امنیت و آرامش خانه همیشه یکی از مهمترین اهداف بوده و هست. از تجهیزاتی که امروزه به منظور محافظت خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند، می توان درب ضد سرقت را نام برد. نام این محصول، تا حد زیادی بیانگر عملکرد آن است. درب ضدسرقت، به منظور جلوگیری از ورود سارقان به منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. درب ضد سرقت از نظر جنس بدنه، قفل و لولا با درب های معمولی متفاوت است. درب ضد سرقت، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و برخی انواع آن در برابر برش و تخریب نیز مقاوم هستند.

تعدادی از محصولات درب امن:

درب ضد سرقت طرح لوتوس

درب ضد سرقت طرح لوتوس

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل ونوس پلاس

درب ضد سرقت مدل ونوس پلاس

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل آبشار سفید

درب ضد سرقت مدل آبشار سفید

قیمت : تماس بگیرید

 سه قاب شطرنجی پی وی سی

سه قاب شطرنجی پی وی سی

قیمت : تماس بگیرید

درب ضد سرقت مدل لامینوکس

درب ضد سرقت مدل لامینوکس

قیمت : تماس بگیرید

قیمت درب ضد سرقت مدل کامیل سلزار

در ضد سرقت مدل کامیل سلزار

قیمت : تماس بگیرید

 

برای مشاهده تمام محصولات درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید

 

شما می توانید در فروشگاه درب امن علاوه برا انواع در ضد سرقت، درب لابی و ورودی و انواع درب داخلی ساختمان را نیز خریداری نمایید.

قیمت درب ضد سرقت ارزان در کرج

اگر تصمیم خرید درب ضد سرقت ارزان در کرج را دارید به شما توصیه می کنیم،از بین انواع مختلف درب ضد سرقت موجود در فروشگاه درب امن محصولی را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید. هم چنین می توانید محصولات بیشتر و متنوع تر را از طریق تماس با وات اپ از ما خواستار شوید. خرید درب ضد سرقت در استان البرز شهر کرج درب های ضد سرقت از نظر جنس بدنه، تنوع قفل و طبیعتا از لحاظ قیمت تمام شده با یکدیگر فرق دارند. با توجه به کاربری مدنظر شما، استانداردهای امنیتی به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت متفاوت خواهد بود. به علاوه با توجه به محل قرار گرفتن درب ضد سرقت، ممکن است جنس پوشش درب نیز ضد رطوبت یا معمولی باشد. درب های ضد سرقت موجود در بازار دو نوع چینی و ترک هستند و تفاوت عمده این دو نوع، در جزئیات ساخت و جنس چارچوب این درهاست. طبیعتا جنس قفل و لولا نیز در کیفیت عملکرد این محصول تأثیرگذار است. 

 

                                                                         درب ضد سرقت

تولید کننده درب ضد سرقت در کرج

درب ضد سرقت دربی است که سارقین نتوانند با هر شیوه دستکاری یا تخریب قفل درب وارد مکان مورد نظر شوند و درب ضد سرقت مانع از ورود آنها گردد.بعلاوه درب ضد سرقت می بایستی بر اساس استانداردهای محیطی چون سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته شده باشد.

یکی دیگر از آیتم هایی که درب ضد سرقت می بایستی نسبت به درب های معمولی داشته باشد این است که استانداردهای لازمه هنگام وقوع آتش سوزی و زلزله رانیز برخوردار بوده تا مانع کمک رسانی نیروهای امدادی نباشد.هم چنین درب ضد سرقت می بایستی متناسب با مکان مورد نظر انتخاب گردد.بطور مثال درب ضد سرقت مورد نیاز برای اماکنی چون ویلاها ، کارخانه ها و اداراتی که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند باید از لحاظ کیفیتی ، کیفیت دو چندان داشته باشند بدین صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف درب ضد سرقت به ضخامت 1میلی متر تعبیه شود و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود .

در پایان شایان ذکر است که بهترین و مرغوب ترین دربهای ضد سرقت هم نمی توانند 100 در صد تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند اما بهترین درب ضد سرقت دربی است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شودو مرغوبترین قفل ضد سرقت برروی آن نصب گردد که در این صورت می توان آن را درب ایمن تری نسبت به درب معمولی دانست.

فروش درب ضد سرقت ترک و چین در کرج با مناسب ترین قیمت

 درب ضد سرقت مورد پسند خود را انتخاب کنید،مدل و شرکت آنرا اعلام نمایید تا پایینترین قیمت موجود در بازار را دریافت نمایید.
پخش درب ضد سرقت درسراسرایران
ارسال درب ضد سرقت به تمام نقاط ایران آنلاین سفارش دهید با ما در ارتباط باشید

درب ضد سرقت راه حلی جهت ارتقاء امنیت در مقابل سارقان


راه حل مشکل شمااستفاده از یک درب با ویژگی های خاص میباشد که درب ضد سرقت نامیده میشود.
قفل آنها را با هیچ کلیدی و یا شاه کلیدی نمیتوان باز کرد برخلاف درب های معمولی که به راحتی میتوان آنها را حتی با پیچ گوشتی هم باز کرد.خلاصه اگر به دنبال این هستید که منزلتان را بیمه کنید و بتوانید ماه ها و زمان های طولانی خانه خود را ترک کنید باید از درب ضد سرقت استفاده کنید تا راهی برای ورود سارق وجود نداشته باشد.

دلایلی برای گذر از درب معمولی وخرید درب ضد سرقت:


درب های معمولی و قدیمی را اگر با پیچ گوشتی هم نتوان باز کرد میتوان به راحتی با یک ضربه محکم اقدام به شکستن آن کرد که یک ویژگی منفی برای آن است اما شما به هیچ وجه نمیتوانید درب ضد سرقت را بشکنید و یا باز کنید فقط و فقط باید صاحب خانه باشید و کلید را داشته باشید در غیر اینصورت حتی اگر درب را آتش هم بزنید باز هم نمیتوانید به داخل بروید بلاه درست شنیدید آتش هم مانع از ورود شما به داخل خانه میشود چون درب ضد سرقت علاوه بر ضد سرقت بودن دارای قابلیت ضد حریق و آتش نیز میباشد که نام دیگر آن درب ضد حریق میباشد اگر این درب در حرارت بالا و شعله مستقیم آتش هم قرار بگیرد باز هم آتش نمیگیرد و سالم باقی میماند این یعنی یک لایه امنیتی فوق العاده خاص که حتی سازمان ناسا هم به فکر آن نیفتاده است.اینجاست که به نعمت وجود درب ضد سرقت پی میبریم و سریعا میخواهیم که برای منزل خودمان هم یک درب ضد سرقت خریداری و نصب کنیم.

شما می توانید برای خرید انواع درب ضد سرقت در شهر کرج و یا سایر شهرهای استان البرز با ما در درب امن تماس بگیرید.
 

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید