درب ضد آب کد 030

درب ضد آب کد 030

تماس بگیرید

مشخصات
درب ضد آب کد 018

درب ضد آب کد 018

تماس بگیرید

مشخصات

یکی از مهم ترین انواع درب داخلی ساختمان، درب سرویس بهداشتی و حمام است که باید حتما این مدل از دربها را از میان محصولات درب ضد آب، درب ABS انتخاب و خریداری نمایید. انواع مختلف درب ضد آب با کیفیت و مقاومت بالا در فروشگاه درب امن موجود می‌باشد. 

قیمت درب سرویس بهداشتی ارزان را می‌توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت استعلام بگیرید.

به دلیل اینکه درب امن در زمینه مرکز پخش و فروش انواع درب ساختمانی فعالیت دارد، قیمت محصولات در این مجموعه بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه‌ها است.

درب سرویس بهداشتی

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی، دربهای حمام و توالت بیشتر در معرض آب و بخار بودند. این مسئله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایینی نسبت به سایردربهای ساختمان داشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای این قسمت از ساختمان حتما از مدلهای درب ضد آب سرویس بهداشتی، استفاده نمایید. در هنگام خرید در سرویس بهداشتی، حتما دقت نمایید که از مدلهای ضد آب خریداری نمایید. درب چوبی ضد آب، از محصولات شیک استفاده شده به عنوان درب حمام و درب سرویس است.
ما در این مقاله قصد داریم دربهای موجود در بازار را بر اساس مقاومت آنها در برابر رطوبت اولویت بندی کنیم و همچنین راهکاری جهت بالا بردن عمر مفید دربهایی که در اولویت های پایین تر قرار دارند ارائه دهیم.
در هنگام خرید درب سرویس بهداشتی باید به این دو مورد حتما دقت نمایید:

  1.  دربها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.
  2.  در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

همچنین زیبایی درب سرویس بهداشتی هم اهمیت زیادی دارد و باید درب سرویس بهداشتی متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب نمایید. درب سرویس بهداشتی جز درب داخلی ساختمان به شمار میروند . قیمت درب ضد آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.

 در درب امن امکان خرید اینترنتی درب سرویس بهداشتی وجود دارد.

برای مشاهده تمام محصولات درب سرویس و درب داخلی اینجا کلیک کنید

تمام محصولات تولیدی در درب امن دارای بالاترین کیفیت و بدون واسطه با قیمتی مناسب عرضه میشوند.

انواع درب ضد آب سرویس بهداشتی

درب ضد آب سرویس بهداشتی بر اساس نوع روکش و تکنولوژی ساخت به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه قصد داریم انواع درب ضد آب که به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند را مورد بررسی قرار دهیم:

درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام
درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام
درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام

درب ضد آب GRP

اولین و مقاوم‌ترین درب در برابر آب، درب‌های فایبر‌گلاس (GRP) می‌باشند. با توجه به شیوه ساخت این درب‌ها محدودیتی در ارائه طرح‌های متنوع وجود ندارد. درب ضد آب فایبر گلاس سرویس بهداشتی، علاوه بر ضد آب بودن از استحکام بالایی نیز برخوردارند. قیمت درب ضد آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی را از درب امن استعلام بگیرید.

درب ضد آب ای بی اس abs

Acrylonitrile Butadiene Styrene  که به اختصار آن را ABS می‌نامند، یک پلیمر نفتی (پلاستیک ) می‌باشد که در صنایع مختلف دارای کاربرد فراوان است. برای ساخت درب ای بی اس، ابتدا درب خامی از جنس MDF 3میلی‌متر یا نئوپان 5 میلی‌متر ساخته میشود. البته لازم به ذکر است استفاده از درب خام نئوپان کیفیت درب ABS تمام شده را بالاتر می‌برد. در مرحله‌ی بعد سطح درب خام کاملاً به رزین ABS آغشته می‌شود و در مراحل بعدی کلیه‌ی سطوح درب با ورق ABS1.2 میلی متری پوشانده می‌شود. درب ضد آب ای بی اس، علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضد خش نیز می‌باشد. درب ABS را برای اتاق خواب نیز می‌توان استفاده کرد. در صورت نیاز به برش درب ضد آب ABS هنگام نصب، پس از برش محل مورد نظر مجدداً با رزین ABS پوشش داده می‌شود. قیمت درب ای بی اس از سایر مدلهای درب ضد آب ارزان تر است.

درب ضد آب pvc

درب پی وی سی یکی از محبوب‌ترین مدلهای درب داخلی ساختمان می باشد. از محصولات درب پی وی سی هم می‌توان به عنوان درب اتاقی و هم در صورت عایق بندی درست به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام استفاده نمود.  درب ساختمانی با روکش پی وی سی به دو دسته کلی تقسیم میشود:

  1.  MDF با رویه پی وی سی
  2.  HDF با رویه پی وی سی

درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام

درب ای بی اس ABS

با توجه به سایز کوچک درب سرویس بهداشتی و درب حمام در ساختمان سازی های جدید و امکان آبریز بر روی درب حمام و سرویس و مستر، استفاده از درب ضد آب ABS می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. درب ای بی اس با کلاف چوب روس و با لایه داخلی ام دی اف ۳ میل ساخته می شود و پس از تولید این درب رویه درب ABS با استفاده از چسب مخصوص بر روی آن پرس می شود. درب ضد آب ای بی اس علاوه بر ضد آب بودن رویه، کنار درب که به اصلاح قابلمه درب گفته می شود نیز به وسیله رویه ضد آب ABS رزین کاری می شود. در حقیقت درب ضد آب ABS از تمام طرف بصورت لایه نفوذناپذیر تبدیل می شود. درب ای بی اس کاملا قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت می باشد. مدلهای مختلف درب ای بی اس در سایز های مختلف قابل تولید می باشد و با توجه به نوع رنگ و سایز درب زمان تحویل درب ضد آب ABS بین ۳ تا ۱۰ روز می باشد. در مورد درب ام دی اف هم بخوانید.

قیمت درب سرویس بهداشتی

قیمت درب سرویس بهداشتی بر اساس نوع رویه درب، ابعاد، یراق آلات مورد استفاده برای درب و طرح آن متغییر است. ارزانترین مدل درب سرویس بهداشتی، از مدلهای ای بی اس و گرانترین مدلها در دسته محصولات درب پلی وود قرار دارد. 

برای اطلاع از قیمت درب سرویس بهداشتی با شماره های درج شده در فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

ویژگی‌های درب حمام و درب سرویس بهداشتی

درب سرویس بهداشتی و درب حمام باید به گونه ای باشند که در اثر مواجه با آب و رطوبت دچار خرابی و پوسیدگی نشوند. مدلهای درب ام دی اف که برای درب حمام و سرویس مورد استفاده قرار می‌گیرد، بعد از مدتی استفاده دچار خرابی و پوسیدگی می‌شوند و شما مجبور به تعویض این دربها خواهید شد. درب ضد آب راهکاری بسیار ساده برای داشتن یک درب مقاوم و با کیفیت برای حمام و سرویس بهداشتی است. از انواع درب سرویس بهداشتی و درب حمام می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ای بی اس
  • درب روکش پی وی سی
  • درب پلی وود

از مهمترین ویژگی‌های درب حمام و سرویس، خاصیت ضد آب بودن این محصولات است. دربهای ضد آب باید در برابر پوسیدگی و نفوذ حشرات مقاوم باشد.

درب سرویس بهداشتی

پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورقه های پی وی سی با ضخامت های ۱۶میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند. همین ذهنیت باعث شده که دربهای روکش پی وی سی را هم به غلط به عنوان درب پی و سی و ضد آب معرفی کنند، در صورتی که ورقه های پی وی سی ضد آب کلاً پی وی سی می باشند اما ورقه های مورد استفاده در ساخت درب پی وی سی در اصل ورق های ام دی اف هستند که با پی وی سی به ضخامت های ۰٫۴ یا ۰٫۲ میلی متر روکش شده اند و باید توجه نمود که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است. در صورتی که کلاف درب  پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر دربها از جمله درب HDF (اچ دی اف) و یا دربهای اچ پی ال (HPL) پیش می آید برای این درب هم پیش خواهد آمد.

بهترین جنس درب سرویس بهداشتی چیست؟

درب سرویس بهداشتی دارای مدلهای مختلفی است و توصیه می‌شود در هنگام خرید حتما با مزایا و معایب هر یک از این دربها آشنا شوید. مهم ترین مساله، خرید بهترین مدل درب سرویس بهداشتی بر اساس میزان بودجه شما است. همچنین دقت نمایید برای خرید درب سرویس و درب حمام حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید تا با قیمت مناسب، محصولات باکیفیت را خریداری نمایید. دربهای چوبی عایق بندی شده و درب آلومینیومی از انواع درب سرویس است. معمولا منظور از درب چوبی ضد آب، همان دربهای پی وی سی است. درب پی وی سی از جمله دربهای تولید شده با روکش چوب مصنوعی است.

بهترین جنس درب ضد آب سرویس بهداشتی، درب پلی وود است. این دربها هم از ظاهر زیبایی برخوردارند و هم بسیار با کیفیت هستند. تنها عیب دربهای پلی وود، قیمت بالای آنها است. البته درب ای بی اس نیز از محصولات ارزان قیمت بازار به شمار می‌رود بسیار با کیفیت بوده و تها عیب این دربها ظاهر ساده آنهاست.

 

سوالات متداول

  • کدام مدل درب ضد آب به عنوان درب ارزان قیمت شناخته می شود؟

    درب ای بی اس از محصولات ارزان قیمت در زمینه درب سرویس ضد آب می باشد. این درب ها دارای مقاومت بالا و ظاهری ساده هستند.

  • قیمت درب ای بی اس ضد آب چقدر است؟

    محصولات درب ای بی اس، نسبت به دیگر مدل های درب ضد آب مانند درب پلی وود از قیمت ارزان تری برخوردارند. برای استعلام قیمت محصولات ضد آب به سایت درب امن مراجعه بفرمایید.

  • برای خرید درب ضد آب از چه طریق اقدام نماییم؟

    درب امن تولید کننده انواع درب ساختمانی از جمله درب داخلی، درب اتاقی و ضد آب در ایران می باشد. برای ثبت سفارش این محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را در تمام مراحل خرید راهنمایی خواهند نمود.

تماس بگیرید