درب آکوستیک,درب عایق صدا

درب ضد صدا و آکوستیک کد 05

  • بازدید: 923 نفر

این محصول یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین محصولات در زمینه درب های عایق صوتی می باشد. امکان ساخت محصول در ابعاد و رنگ دلخواه در درب امن میسر می باشد.

مشخصات درب آکوستیک کد 05:

از جمله دیگر درب ها که خاصیت آکوستیک دارند، درب چرمی می باشد. این نوع از درب تا میزان قابل توجهی مانع از عبور صدا می شوند. ساختار این درب ضد سرقت پارچه های مخمل و یا چرم های مصنوعی است، که روی درب چوبی را می پوشاند. فرایند چرم کوبی درب و یا لمسه دوزی توسط چرخ های خیاطی صنعتی انجام می گردد، که خروجی کار به شکل لوزی است. این امر به عنوان صداگیر درب اتاق عملکرد بسیار خوبی دارد.

در ضد صدا لمسه دوزی شده، از چرم های مصنوعی و یا پارچه های مخملی همراه با گل میخ های کریستالی ساخته می شود. کلاف داخلی این درب ها چوب روسی و یا سایر گونه ها بوده، که توسط شبکه هانیکام عایق بندی می گردد. شنیدن صدای ناهنجار هرگز خوشایند نیست، و در ضد صدا تا حدود زیادی بلندی صداهای ناخواسته را کاهش می دهد. لمسه کاری در صنایع مبلمان سازی نیز کاربردی می باشد، و این امر می تواند نوسازی وسایل و تجهیزات قدیمی را تسهیل ببخشد. در فرایند لمسه، فرو رفتگی هایی در سطح درب به وجود می آید، که حاصل از دوخت و پرس چرم می باشد. در نهایت اشکالی هندسی بر روی سطح درب به وجود می آید، که زیبایی محیط را دو چندان می نماید. لمسه کاری علاوه برعایق صدا برای درب بر روی دیوار نیز اجرا می گردد.

درب های چرمی به علت قابلیت جلوگیری از نفوذ صدا، تنوع در رنگ بندی و ظاهر زیبای چرم برای محیط های اداری و دفاتر رئیس انتخابی مناسبی می باشد.

لازم به ذکر است، طرح لمسه دوزی درب توسط نرم افزار کشیده می شود، و طی چندین مرحله بر روی درب پیاده سازی می گردد.

برای خرید و اطلاع از قیمت درب آکوستیک با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب آکوستیک

تماس بگیرید