قیمت درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل راشا یک رو فلز

درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز

  • بازدید: 6964 نفر

درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

 

از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی آرشا اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.

در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی آرشا این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است.

رویه درب ضد سرقت فلزی با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک  رنگ شده‌اند.ابعاد چهارچوب درب‌های ضد سرقت فلزی حداکثر 110در 210 سانتی متر بوده و.ضخامت ورق داخلی به کار رفته در درب‌های فلزی معمولا کمتر از یک میلیمتر و در بیشترین حالت حدود 0/8 میلی متر است.

محصولات: درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت سفید

مشخصات درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز

درب ضد سرقت که در واقع همان درب های رویه فلزی می باشند، عموما تک قفله بوده و امنیت آنها توسط زبانه‌هایی که در سه طرف درب باز و بسته می‌شوند، تامین می‌گردد. زبانه‌های به کار رفته در این نوع درب ها عموما تو خالی بوده و توسط اهرم به راحتی باز می‌شوند.

مشکلاتی در انتخاب رنگ مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی وجود دارد ، نباید از این نکته نیز غافل شده که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت بیشتر درب های فلزی نسبت به سایر درب ها شده است امکان استفاده از چندین نوع قفل در قسمت های مختلف آن است. این امر در درب های چوبی امکان پذیر نمی باشد.

نکته جالب توجه دیگری که در خصوص درب های فلزی این است که این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت ، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل  خود را حفظ می کنند.

اگر هنوز هم بدلیل شاید زیبایی کمتر درب های فلزی نسبت به درب های چوبی مردد هستید، باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که با بهره گیری از فرفورژه می توانید طراحی و زیبایی بیشتری به قیمت درب های ضد سرقت فلزی خود ببخشید.

• ابعاد پشت تا پشت چهار چوب 110* 210سانتیمتر می باشد
•  کفی درب 18 سانتیمتر می باشد
• ضخامت چهار چوب  1.5 میلیمتر می باشد.

 

مشخصات فنی محصول

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهفلز سنگین
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبسفید الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

 

برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید