درب لابی ارزان و با کیفیت,مدل جدید درب لابی

درب لابی دولنگه شیشه بیضی

  • بازدید: 3323 نفر

درب لابی و با کیفیت

درب لابی دو لنگه شیشه بیضی:

یکی از در های لابی بسیار پر کاربرد درب لابی شیشه خور می باشد این درب نیز توسط راسان درب قابل ساخت و نصب می باشد. استفاده از انواع شیشه ها و همچنین استفاده از انواع چوب ها و طرح ها در ساخت این گونه از دربهای لابی می تواند یک درب بسیار شیک و مناسب با خواسته های شما را به وجود آورد.چون درب لابی در تمامی ساختمان های لوکس قابل استفاده است و تقریبا برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود حتما باید ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نیز بهره برده باشد. در لابی علاوه بر ضد سرقت بودن باید مستحکم باشد و دارای عایق حرارتی، سرما، رطوبت و نیز صدا باشد تا هیچ گونه آلودگی صوتی و گرد و خاک را به داخل ساختمان راه ندهد. دقت داشته باشید که در لابی نیز از تمامی ویژگی های درب ضد سرقت بهره برده است پس به هنگام خرید به نکات بالا توجه فرمایید.

از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب می شود.

درب لابی تولید شده در درب امن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

یراق آلات به کار رفته در درب لابی درب امن تماما از بهترین نوع یراق آلات می باشد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

برای خرید درب لابی و اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

 

همچنین میتوانید جدیدترین مدل درب لابی را در اینجا مشاهده بفرمایید.

محصولات: درب ضد سرقت دو لنگه

تماس بگیرید